24.12.2010

Love & Understanding

Aseara am fost convins ca acum voi scrie un post cu titlul "Schimbarea Modificarii - Pregatiti coliva creditari". Parerile despre votul din parlament, de ieri, schitate deja in cateva idei, in minte si pe o hartie ce nu mai este alba, au ramas aceleasi. Nu mi le-am schimbat. Dar in aceasta dimineata m-am trezit cu cele doua cuvinte din titlu rasunandu-mi in urechi, pe o melodie pe care obsesiv am ascultat-o in ultimile zile.
Imi este aproape imposibil, stiu, sa ii iubesc pe cei care isi apara propriile privilegii materiale cu o convingere care ii calca in picioare pe ceilalti, pe cei multi. Pot sa ii inteleg si eu zic ca deja o si  fac si asta probabil ca ma va duce daca nu la iubire, macar la o seninatate detasata...
Cred insa, oricum, simt ca azi este mai putin ca oricand momentul sa imi incarc sufletul si blogul cu adrenalina unei controverse ce nu se va dilua inca multa vreme. Si aceasta, chiar daca imi dau seama ca votul de ieri numai in Spiritul Craciunului nu a fost, ba mai mult, a fost setat cu smecherie sa fie intr-un moment in care sa poata trece cat mai neobservat...
Aleg insa sa aman acel post, la care ma gandisem de aseara. Acum vreau sa fac ceea ce ei se si asteapta: sa ii uit(am) deocamdata, sa ramanem in aceste zile doar cu Love & Understanding.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu