13.10.2010

Gafaieli de faza a doua

Dorinta mea de a scrie, daca nu zilnic, macar o data la doua zile, s-a poticnit intr-o raceala. Acum am ajuns la faza a doua: am trecut de la gafaiala la behaiala! (cum ii scrieam si unei mai vechi prietene).
Inspiratia mi-a venit de mai multe ori in ultimile zile, dar numai cu noduri, drept pentru care am plecat urechea neatinsa de flagel catre trei sfaturi identice, de la trei persoane perfect distincte si distinse si fara alta legatura intre ele decat compasiunea individuala fata de mine:
“Ia Baraka si Echinaceea!!” Oare produsele astea naturiste, medicamente ori suplimente naturale, ori ce sunt, reprezinta doar o moda ce s-a abatut acum torential asupra mea?  Ori e adevaratul balsam finutz insinuandu-se intru eliberarea mea de gafaieli si behaieli?
Ca sa aflu cum ii, n-am decat o solutie: chiar sa le iau. E o sansa, dincolo de butada: fara medicamente, o astfel de raceala poate tine si 14 zile, dar tratata bine tine doar doua saptamani!
Alte sfaturi? Voi ce mai stiti? Oricum, eu am sa va tin la curent (dar nu la 22o).

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu