02.10.2010

Zag-zig

De ce Zag-zig? In primul rand pentru ca m-am plictisit. As putea face un zig-zag, care deja este departe de a fi liniar, dar si acesta a devenit cam banal si plictisitor, “pe cale de consecinta”( mi se ridica parul pe ceafa cand aud aceasta expresie, dar de ce, am sa explic, zic eu, altadata…)
Asadar, o sa vorbesc in neant, mai intai pentru mine, ca sa ma aud, apoi pentru cativa curiosi ( si cine stie...?), despre multe si marunte nu doar despre o tema anume…
Ca tot romanu’ am si eu pareri si ego-ul propriu si personal, care imi spune ca de ce sa nu le fac auzite (pardon, vazute!) si altora.
Asa ca, asta e, ii dau drumul.
Si pentru ca deja am inceput sa ma prind cum se lucreaza cu un blog, o sa am de la bun inceput si capitolele/paginile in care sa incadrez postari(sa le incarc sau sa le incurc, depinde, ma rog!). Adica, imi grupez asa cum vreau acum ideile de pe aceasta taraba.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu